Известие

Collapse
No announcement yet.

Тампони на реактивната щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тампони на реактивната щанга

    Някой сменял ли е?



    Става въпрос за номер 8 и 11? Има ли някаква особеност при махането на щангата? Има ли смисъл да се сменя и болта - 5?
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet


  • #2
    Тези неща се наричат биалетки
    Особеност няма, просто трябва да си помагаш с крика когато ги монтираш.
    Аз съм сменял и двете - биалетките и тези от вътрешната страна и разликата беше голяма преди и след смяната
    sigpic

    Comment


    • #3
      На биелетките има два тампона и според мен и двата трябва да се сменят А за тампоните на щангата според мен се налага сваляне на преден мост
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        И последно за вътрешните маха ли се предният мост или не ?

        Ми ако не си фокусник се налага
        Alfa Romeo 155 1.8TS
        Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

        Comment


        • #5
          а къде да я закарам за да ми ги сменят??
          щот мойта щанга я сменях и пак се разхлопа ...

          Comment


          • #6
            Точно 8 и 11 на типото ги сменях без да махам моста. Малко крива работа е, ма при добро желание става. Тампонът е сцепен и не се налага сваляне на реактивната щанга. Биалетките не е лошо също да ги смениш, не са скъпи. Аз взимах последно за 16лв (по спомен) комплекта (биалетка + тампони)
            Разликата после беше огромна

            Има една тънкост при 8 и 11: като сложиш новите не ги стягай докрай докато не спуснеш колата на гуми. След това натискаш предницата 2-3 пъти за да се намести реактивната щанга и чак тогава се стяга. Иначе тампонът ще е под напрежение и ще свърши скоропостижно.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от tonov
              ...Тампонът е сцепен и не се налага сваляне на реактивната щанга...
              Е точно това ме интересуваше тогава...
              Alfa Romeo 155 1.8TS
              Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

              Comment


              • #8
                леле чак сега видех откога е темата
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tonov
                  леле чак сега видех откога е темата
                  Няма значение откога е... темата ще си е актуална докато се карат 155-ци
                  Alfa Romeo 155 1.8TS
                  Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                  Comment


                  • #10
                    ...и последно - може ли да се семнят тампоните на биалетките и реактивната щанга, без да се сваля предния мост?
                    А ако ми кажете в сервиза, колко пари ви взимат за труд, ще ми направите услуга...

                    Питам, защото онзи ден като прочетох темата, рекох да се навра и аз под колата и видях, че тампона на биалетката от лявата страна е скъсан. 100 пъти ходих за оглед на предния мост в сервиза и все ми викат всичко си ОК... ОК...ОК.. ама все нещо ми потропва и ме дразни . Вероятно това ще да е проблема?!
                    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                    Comment


                    • #11
                      По принцип става но с 300 зора и много псуване аз на старата ги сменях с един приятел та ме храни 2 дена той
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Z:)m
                        ...и последно - може ли да се семнят тампоните на биалетките и реактивната щанга, без да се сваля предния мост?
                        А ако ми кажете в сервиза, колко пари ви взимат за труд, ще ми направите услуга...

                        Питам, защото онзи ден като прочетох темата, рекох да се навра и аз под колата и видях, че тампона на биалетката от лявата страна е скъсан. 100 пъти ходих за оглед на предния мост в сервиза и все ми викат всичко си ОК... ОК...ОК.. ама все нещо ми потропва и ме дразни . Вероятно това ще да е проблема?!
                        За биалетките нямаш проблем да ги смениш направо (една по една се сменят)... можеш да си ги сменяш и през 6 месеца , те са и евтини.

                        Иначе за свалянето на моста в сервиз ще ти излезе около 50лв... поне тука вземат толкова.
                        Alfa Romeo 155 1.8TS
                        Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                        Comment


                        • #13
                          Биалетките са лесни,тънкостта при смяната на горните тампони(11) е,че трябва да се разглобят черупките 12 и 13,а това при първа смяна става с остър секач,защото са споени с точкова заварка.Като се слага новия тампон задължително се мажи с веро за да се плъзга в черупките при стягане на двата болта.Ще има много псуване, скъсани нерви,побеляла коса високо кръвно и така нататък но си заслужава.
                          Окачването става стегнато като ново.
                          Смяната става без сваляне на моста
                          Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

                          Comment


                          • #14
                            Днеска сложих полиуретанови superpro. Като първи впечатления (преди проливния дъжд) мога да кажа, че определено разлика се усеща... колата се накланя доста по-малко в завой и самото управление е малко по-стегнато и рязко, а също и следва още по-добре пътя. В съчетание със спортни пружини направо предницата не се накланя. Остава да сложа и едно Koni отзад


                            Имам и един въпрос: греста към комплекта слага ли се, щото в сервиза не я сложиха?
                            Alfa Romeo 155 1.8TS
                            Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ALFA CORSE
                              Днеска сложих полиуретанови superpro. Като първи впечатления (преди проливния дъжд) мога да кажа, че определено разлика се усеща... колата се накланя доста по-малко в завой и самото управление е малко по-стегнато и рязко, а също и следва още по-добре пътя. В съчетание със спортни пружини направо предницата не се накланя. Остава да сложа и едно Koni отзад


                              Имам и един въпрос: греста към комплекта слага ли се, щото в сервиза не я сложиха?
                              А тези на какви пари и откъде си ги купил?
                              А относно греста - може би е за смазване на тампоните при сглобяването им - да улеснят монтажа... вместо да се ползва олио, както един колега по-горе е отбелязал
                              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                              Comment

                              Working...
                              X